Föredrag

Idag ska jag ha muntlig redovisning igen. Fattar inte varför jag är så nervös. Är till och med nervös när jag sitter och övar i soffan. Jag tycker att det är skitjobbigt. Hoppas jag får börja idag. Måste komma ihåg att ha halsduken på mig. Den har blivit mitt försvar. Med den på kan ingen se utslagen jag får på bröstet. Psykbryt.

För att slippa vara nervös så struntar jag i att tänka på det. Jag kollar på Schulman show på webbtv, lyssnar på Ricky Gervais på ljudbok, sjunger singstar med mera. Och nu ska jag strax gå och har bara tränat några få gånger och är ännu mer nervös.

Emma, jag tror att jag behöver lite hjälp. Kan du ta en liten utredning vid sidan om?

Kommentarer
Postat av: slem

åh, gick det bra?



diagnosen ska vi nog kunna reda ut.. är du öppen för hypnos?

Postat av: Lina

Heej Malin..

Hoppas allt är bra med dig, funka inte att skriva komentar på de senaste inlägget..

Skulle mest bara titta in o säga hej =) och säga att jag blir så glad av att läsa din blogg, för du skriver på ett så bra/roligt sett =)

Förkväll is the shit =)!! Vi borde kanske börja sända vårat eget förkväll, med lite vindrickande =)

Kram kram L

2010-03-16 @ 22:44:31
URL: http://lina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback