För vi ska åka till ÅRE!

Jag måste lära mig att åka skidor igen för tydligen så har snowboard blivit töntigt i Åre. och man vill ju inte för allt smör i småland vara en TÖNT i Åre.

Men vecka 10 bär det av. om den där filuren kan sluta krångla.

Men det är ju liksom lite jobbigt det här med skidorna.. för jag tycker inte ens att det är så kul att åka skidor.. och man fryser om fötterna. Men men.

Fan va kul det ska bli och komma bort lite grann. Australien känns inte så hett längre. Vet inte varför. Kanske nästa år.


Lite segt och bo hos en kille som jag träffat två sekunder på tofta för typ tre år sen men men.. jag kommer ju att lära känna han nu:)


32674-10
Två töntar och en cooling?


32674-11
Världens bästaste sis!


Kommentarer
Postat av: Johanna IV

haha ja är så grannt jävla ful på den övre bilden. haha mina brillor va bäst! R.I.P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback