Grabbkväll.

inatt skulle det nya X-boxet komma ut i handeln. Exakt klockan 24 stod vi utanför GAME och väntade på davids alldeles egna ex. värre hysteri än stella.
visste inte att det fanns så mycket nördar här i stan:) eller att jag var en av dom...

efter mycket om och men fick vi inte spelet och fick åka o hämta boggas gamla. David blev så ledsen att han nästan grät. Så vi åkte hem och dränkte våra sorger i alkohol och spelade fifa 2006 hela natten...

hm... det är trångt att sova tre personer i en 120 säng.. så david fick ta soffan:) haha..
visste inte att jag var en sån hejare på Fifa. när jag lär mig göra mål kommer jag att bli livsfarlig.

tänkte att jag skulle tagit mig ett bad men ICKE! Varmvattnet är sluuuut!

ikväll ska jag på släktträff.. min kära kusin elin fyller 16. kommer bli askul.


take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback