Hur vet man att det är rätt?

Det handlar om kärlek. Men inte kärlek till nån karl, utan det handlar om den kärlek man kan känna inför sina fynd.
När man bara går in i en affär och går rakt fram till en grej och det bara är rätt! Det händer inte många gånger per år men någon gång ibland har man turen att hitta the one.

Det har hänt mig ett par gånger.
1. Gröna flip-flops med strass på scorett. Ohh älskar dem fortfarande.
2. Skinnväska på wedins. Passar till allt verkligen.
3. Jeans från replay. (letade i norrköping, linköping och örebro innan jag fann dem i stockholm)
4. Min underbara kappa från H&M. Just love it!

Bubblare: Min nya neccesär (eller hur det stavas) bara 29.50 på H&M men den är adoreble.

Se själva.


32674-3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback