Tandläkaren...

Eftersom jag inte stod först i kön när Gud delade ut friska, fina, bra-iga tänder så är det idag det tredje besöket på ca en månad.

Har nu lagat alla tre hål innan jag fyller 20:) inte illa.

Imorse hade jag inte en tanke på att jag skulle till tandläkaren.. vilket resulterade i att jag fick ringa och säga att jag skulle bli 10 minuter sen och sedan springa hela vägen till tandläkaren.
Jag kom sju minuter för sent.. men att försöka bli undersökt när man knappt kan andas för att man flåsar så mycket är ingen hit.

Min tandläkare förklarade nervöst att hon inte jobbat där så länge.. därefter gav hon mig TVÅ sprutampuller med bedövning.
Jag kunde inte känna mina öron opå flera timmar.. helt psyk:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback