Änglagård

eftersom sis är bortrest så får jag ägna mig åt andra saker än att sitta och mysa i rummet med henne och prata om viktigheter.

Mamma, Pappa och jag själv har sett båda Änglagård i rad. Det är nog en av mina bästa filmer:) (för jag gillar alla svenska filmer där Helena Bergström gråter och visar brösten)

Det jag skulle komma till var i alla fall att hon har sjukt snygga kläder i båda filmerna. Skulle lätt ta på mig allt! (kanske inte den askorta svarta glitterklänningen.)
Men den asstora vita skjortan med fina capribyxor till kan jag absolut tänka mig. Och dom HÖGA röda byxorna älskar jag!

SE DEN! Om inte för kläderna så för filmen.

Kommentarer
Postat av: slem

"grater och visar brosten", vilket borde innebara typ alla filmer hon medverkat i..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback