8 dagar kvar

shit va fort tiden gar. Om 8 dagar ar jag hemma igen. Fy fan va skont. Ibland tanker jag att det kanske vore lika bra om jag akte hem. For alltid. Men det kanns sa fel. Va ska jag gora hemma? Borja jobba pa gina igen? aa ja saknar faktiskt gina.

Men ja ska forsoka halla ut tills johanna kommer. Eller assa sa farligt ar det inte. Jag har ju aaron. Och mina polers. Men fy fan vad jag langtar efter alla dar hemma.
JOHANNA.
Nasta tisdag galler det. Luciavaka och 18arsfest. Jag ar sa sjukt glad.

Foresten johanna. du maste mejla den dar bekraftelsen fran ryanair igen. alla mina mejl blev raderade av nan javla anledning.

Coolt att en gubbe i mitt hus laser bloggen. Hej hej till dej vem du an ar. vi kanske ses om typ en vecka.

nu ska jag hem. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback