Finally

Antligen sa borjar saker och ting ordna upp sig kanns det som.. Julen ar snart har och Aaron och jag har flyttat ihop. Vi har det sa underbart tillsammans. Ja vet, jag tjatar.. men jag ar glad.. efter mer an ett ar har jag stressat fram ett forhallande.. haha

Mamma, Pappa och Sis kommer pa fredag (om dom orkar) fyyyy fan va skoj det ska bli. Johanna och jag pa absolute vintage.

Pa fredag ar det pay-day. Da ska typ alla pa jobbet ut. Helena och jag ska till Metro. Mest for att drinkarna bara kostar 1.50 dar. Satan va kul de kommer bli. Hon ar sa skon helena..

Chrille var har. Riktigt kul att se han igen. Vi var pa overaskning ocksa.. United-West ham. skoj som bara den faktiskt.. fast jag inte ar sa intresserad. Men skojigast var att traffa chrille igen!

Nu ska vi laga tacos..

/m

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAAHAHHAHAAHHA skämtar du att det var en fotbollsmatch? vi hade ju sagt att du inte skulle gå då!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback