Fucked up

Man vet ingenting och far inte reda pa nanting. Vi vill flytta ut och jagar varan hyresvard for att fa reda pa vad som galler och vad det kommer att kosta oss.
Jag har ont i magen precis hela tiden. Att skriva pa det dar kontraktet var det dummaste jag nansin har gjort i mitt liv. Angrar mig sa javla bittert och vet varken ut eller in.

Sover hos aaron varje natt for jag orkar inte ens se helvetet. FAN. Hur kunde jag vara sa javla dum? FAN.

Ska till jobbet nu. Forhoppningsvis ringer hyresvarden tillbaka idag som dom har lovat. Men i det har javla landet kan man inte lita pa att nan haller det dom lovar.

Mamma. Pappa. Johanna.
Skulle gora vad som helst for en fredagskvall med beck, pizza och popcorn. Bara krypa upp i soffan, be pappa om ett glas vatten och ta de lugnt. Men inte har. Jag mar inte bra. Men jag vill inte ge upp. Jag vill att mitt skit ska losa sig sa jag kan fa ha det kul i London.

FAN.

Kommentarer
Postat av: johanna

det kommer ordna sig gumman! snart ska vi shaka våra asses och glömma alla bekymmer ett tag :D c u soon pussis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback