Norrköping

Då var man hemma igen då. Men eftersom mupp-blogg.se inte funkar så har ja inte kunnat blogga om de..
Åker tillbaka imorrn. Känns som ja hade velat haft ett par dagar till så ja hade kunnat träffa alla. Men men. Jag fick ju tid med sis och päronen så jag är nöjd.

Otten i onsdags var en riktig höjdare. Efter efterfesten gick vi direkt till hagagymnasiets luciafirande. Såå fint. Malin grät.
Träffade Johannas mate Wallman som kanske är en av de skönaste personerna ever. Kukfittakuk. Skön kille.

Idag var jag och mamma och letade julklappar till moi. Bl.a. randiga lacosta-vare-kosta-vill-skor, en klänning från vila och lite andra feina grejer.
Vi gör såå feina grejer.
Jag fick julklappstalet av mamma. "Det-blir-ju-inte-så-mycket-julklappar-i-år-för-vi-ska-ju-till thailand/london/fjällen.
Känns som att hon får dåligt samvete för att hon inte kan köpa allt som vi vill ha men varje år får vi mer än vad vi förtjänar iaf.


Dom här fast randiga.

Längtar apmycket efter Errron (som mamma säger). Ska träffa han imorrn kväll. O så kommer ju Chrille imorrn också. Ska bli kul o se han igen. Har inte sett han sen i somras. O så ska vi träffa Sofie på lördag. Fan va ja har längtat efter henne. Träffade henne på gina igår.
Har saknat dom som fan. Mina ginatjejer. Som jag saknar fylle-onsdag på o'learys.

Snart kommer Id/em med nya beckfilmen. Weeiii..

Snart ska jag lägga upp en bild på Aaron. Det är dags nu. Jag vill visa alla vem min lilla prins är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback