50 saker om mig

Härmar firren och gör en lista om mig.. I brist på annat att göra.

1 Jag har ätit middag med en mördare
2 Jag är nöjd med mitt utseende
3 Jag äter inte grönsaker
4 Jag blir lätt generad och röd i ansiktet
5 Jag älskar mitt jobb
6 Jag tänker säga upp mig
7 Min lillasyster är min bästa vän
8 När jag blir stor vill jag leva Svensson-liv
9 Barn tycker oftast inte om mig
10 Min son ska heta Alfons
11 Min långtå är bra mycket längre än min stortå
12 Jag är ganska bra på bollsporter
13 Jag gillar töntiga killar
14 Jag ska börja skriva dagbok
15 Jag är jävligt röksugen nu
16 Jag älskar vin
17 Jag får panik för att jag inte vet vad jag ska ha på mig på lördag
18 Jag har precis lärt mig att köra våran båt
19 Jag har körkort
20 Jag är grym på att fickparkera
21 Jag trivs riktigt bra med att vara singel
22 Jag glömmer ofta att lämna tillbaka saker jag lånat
23 Jag kan inte spara pengar
24 Jag är inte röksugen längre
25 Mc'donalds är min favoritmat
26 Jag tycker inte om djur
27 Jag tyckte att Wildkids var den bästa dokusåpan ever
28 När jag var yngre ville jag göra lumpen
29 Jag är jävligt lat
30 Jag tycker att Charlize Theron är grymt snygg
31 Jag har varit kär i Mathias Weinhandl i ca 4 år
32 Jag vet att det kommer att gå bra för mig i livet
33 Jag tycker om all sorts musik
34 Jag är alltid pank den 24 varje månad
35 Jag åker skidor och snowboard
36 Jag hatar min nya telefon
37 Jag köpte en bautaresväska häromdagen
38 Jag får väldigt lätt dåligt samvete
39 Jag gillar blodpudding 
40 Jag lämnar fulla matlådor i kylen på jobbet tills dom börjar mögla
41 Jag tar ALLTID vesuvio med beasås  
42 Jag sminkar mig ytterst lite
43 Det var länge sedan jag sa att jag älskade någon
44 Jag har svårt att ta egna beslut
45 Jag dömmer folk på förhand
46 Jag är bra på att ljuga
47 Jag vet inte hur min naturliga hårfärg ser ut
48 Jag lämnar TV, stereo, dator och lampor igång när jag går hemifrån
49 Jag har 5 kuddar i sängen
50 Jag tycker att min mamma och pappa är dom roligaste i hela världen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback