Pappa vs Pekart

32674-23


En mamma och en pappa är på väg hem från krogen. Pappan är 21 mamman är 18. Dom bestämmer sig för att äta lite fyllemat på den lokala korvmojjen.

Pappa som troligtvis var aningen överförfriskad råkar välta en GB-gubbe (nej, inte en gästboksinläggsgubbe). Pappa reser snällt upp gubben igen och går fram för att beställa mat. Men korvgubben Pekart (en stor gris enligt pappa, han inte kommit över detta än) som sett dramat med GB-gubben och blivit sur på pappa är inte alls sugen på att laga någon mat utan ger pappa en rejäl lavett när han sticker in sitt lilla huvud i luckan för att beställa.

Sen låter jag pappas egna ord leva fritt.

"Så jag slängde mig in den där luckjäveln för att få tag på fanskapet men han va så jävla snabb. Så då beställde jag en cheesburgare i stället. Och idiotfan gör en åt mig! HAHA! Och när jag fick burgaren drog jag den allt va ja hade i bakhuvudet på´n."

Sen gick mamman och pappan hemåt. Fortfarande hungriga men pappa var nöjd ändå. Mamman höll på att skämmas ihjäl.

Sensmoralen i denna lilla historia: TA INGEN SKIT!

Pappa is the shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback