Semestern snart slut

Den här lilla semester-veckan har vart en så sjukt bra semester. Och vad har jag gjort? Jo, så lite som möjligt på så lång tid  som möjligt. Bara bli ompysslad av släkten på landet.

Några saker jag ska berätta om när piggnar till..
Den gången när pappa fick en lavett av en korvkiosksgubbe för att han hade vält en GB gubbe.
Alla gånger som mormor dödat djur på skojiga sätt på landet.
Min mogna pappa som har snickeriet som ringsignal (seriöst intryck på jobbet)
Så ska jag berätta lite om dom jobbigaste, tjatigaste, coolaste, snällaste och mest underbara pears man kan ha, nämligen min  mamma och pappa. Och det faktum att dom efter 25 år ihop verkligen ska gifta sig nu. 26 augusti. Välkommen duuu määrååå, på fästen.
"Det kanske är dags att inse att han är den rätte nu" som mamma sa.

Igår for mor och far till tyskland för att köpa sprit. Efter sig hade dom lämnat en lapp.
"Hej tjejer! Idag ska mamma och pappa till Danmark (sägs med samma röst som galningen på Sune-banden när vi var små) Återkommer på måndag. Mat finns i kylen. Här har ni varsin peng att shoppa för (100kr) Ring om det är nåt. Hälsn Päronen" 


Sjukt fula flytvästar har vi också. Har tjatat i flera år efter en ny. Som tar min vikt och inte 80-90kg

Dom är ju för gulliga.
Nu ska ja sova.
Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback