Egoist

Jag har ibland fått höra att jag är en egoist. Och varför skulle man inte vara det egentligen. Man vill väl alltid sitt eget bästa? eller? har jag fel?

Från och med nu kommer jag vara egoist fullt ut. För ingen bryr sig om man ställer upp i allafall. Man kan jobba ihjäl sig, ställa upp när någon behöver hjälp och vad får man för det? Oftast inte ett jävla skit.

Från och med nu kommer jag inte kunna räkna med att nån ställer upp på mig heller. Men det är okej.


Nu ska jag sova för jag börjar jobba 9 imorrn. På min semester.


tack och godnatt

Kommentarer
Postat av: slem

du har fel.. egoismen ar inget vidare..

och klart att du ska dra till london.. jag lovar dig att det blir varldens javla upplevelse och gillar du det inte ar det ju liksom bara att dra hem igen.. det ar sa javla vart det..! (tro inte att jag sager det har for att bli av med dig pa nagot satt.. mohahaha)..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback