Hjälplös

Jag vill hjälpa dig för jag vet att du är ledsen. Och jag vet hur det känns. Tro mig. Men det går inte att trösta en tröstlös. För jag har ingen lösning på ditt problem.
Jag vill bara ha dig tillbaka, för jag klarar inte att se dig såhär.

Känns som att alla runt mig är bara deppiga och ledsna. Och jag står bredvid och kan ingenting göra. Samtidigt som jag inte har "The time of my life" själv. Men jag ska inte gnälla nu. För jag har inga världsproblem.

Det finns dom som har det värre. Och jag tänker på Dig för det kan inte vara lätt. Jag tänker på hur jag skulle reagera om det hände mig. Jag skulle förmodligen inte klara det. och bryta ihop.
Men du ska veta att jag tänker på dig.

Varför kan inte alla bara få må bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback