Längtar tillbaka

Nu var det ett tag sen jag skrev..
Har ju inte ens berättat om mina London-äventyr. Jag såg Madame Taussiblabla, Harrods, Big Ben INTE!
Däremot såg jag den mysiga krogen Midas touch, zoobar mm.

Den roligaste helgen på jävligt länge och nu vill jag bara tillbaka. Ska jag? Ska jag inte? egentligen.. varför inte? vad har jag som håller mig kvar här hemma? Ett jävla butiksjobb.. iofs älskar jag mitt jobb men man kan ju inte låta det styra livet.

Livet är för kort för att tveka. Jag tror att jag måste åka nu. Nu eller aldrig. Synd att jag ska vara så jävla feg bara. Men vafan. Måste våga nångång annars kommer jag sitta där med man, volvo och villa och vara bitter för att jag aldrig gjorde nåt kul av min ungdom.

Är jävulskt besviken på Piccadilly Circus bara. Vad är det för idioter som hypade upp den sevärdheten? Det är väl för fan inget att se.. ja gick en promenad dit en eftermiddag på fyllan.. vilket skit!


Träffade så underbara människor också. Fast jag bara träffade dom i några dagar så gillade ja dom sjukt mycket:)

Fick känna på Londonlivet i några dagar och fick mersmak.. Jag gillar alla städer där man kan ta en jägerbomb till lunch utan att folk kollar snett....

nu börjar SATC!

bye

Kommentarer
Postat av: Madde

Blev åxå sjuuukt besviken på Picadilly Circus! Va fan skulle det föreställa lixom! :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback