100 hojdare

100 Rektor johanna pa svartingehus-skolan vaknar en morgon och ar dov.
Kanske later weird att jag tycker att det ar kul men om du hade traffat henne hade du forstatt.
 Eller som Tobbe Malmborg sa: CP-rektor-johanna har blivit dov! Sa javla rattvist!

99 Jessica far inte riktigt till det med ordspraken
Vi ar alla mycket irriterade for att Ida inte hjalpte till att plocka bort frukosten, men Jess ar rasande!
"Hon bara satt dar!, och gjorde inte en fluga fornar" haha
Lyfte inte ett finger kanske? hehe.. gumman

98 Jag och Johanna traffar Robinsson-jerry i Are
Jag ar inte sa fortjust i kandisar. Sarskillt inte B-kandisar som Jerry. Nar vi kommer till Bygget star han i VIP-kon och larvar. Ar dregg full och allmant storig. Sana manniskor ska inte tro att dom ar nat (jag ar sa fruktansvart svensk). Lite senare pa kvallen och ett antal Jager-shots senare mots vi i trappen.
"Hur fan ser du ut? Och vilket javla fult arr du har i pannan" sa jag. Helt utan anledning. Vilken javla tont jag ar.


hmm.. ja kommer nog aldrig upp i 100.. men ja kan ju se hur langt jag kommer. Nu ska jag hem iaf.

Nasta resecentrum, Next stop railwaystation. Nechte halteshtele banhoof. Byte till buss och tag. Fan va konstiga saker man saknar.

Kommentarer
Postat av: ..

vart hon verkligen döv?

2006-11-13 @ 16:32:33
Postat av: Johanna

nån: aa hon vart döv på rikt. jag mötte henne på spårvagnen häromdagen och hon typ försökte prata teckenspråk med chauffören. det var också jävligt rättvist haha!

"Men, vart ska ni? det är ju neste halterschtelle vi ska av!!" hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback