borde ta mig i kragen

o aka till banken. snart. jag har sa javla ont i halsen. jag far inte vara sjuk. inte seg imorrn pa nya jobbet. tank om alla ar hemska dar och jag kommer hem efter jobbet imorrn och grater och langtar tillbaka till bikbok? nej fyy.

jag jobbade min sista dag dar i fredags. 8-16. utan rast. javla skithal. och pa topshop kommer det att jobba sota killar.. hihi

nu ska jag pull my shit together. sen ska jag nog aka hem. stada lite och baka lite pepparkakor..

mamma har ramlat och slagit sig igen. fan vad jag tycker synd om henne. jag kan riktigt se framfor mig hur hon vrider pa hela kroppen nar hon ska vrida huvet. Hur hon haltar och grimaserar. hon har sa javla ont. stackars min mamma. men hon ar tapper som fa. min mamma ar en liten kampe.. hihi.. jag saknar henne. to death!
hon vet inte att jag ska komma hem. jag ska overaska henne. hoppas hon blir glad. min alskade mamma.

aaron fick sin julklapp av hans mamma och pappa idag. jag sa att han inte fick oppna den forran jul men det sket han i. gulleplutt.

okej. vi ses snart. lite drygt 20 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback