Fan i javla helvete

Hade skrivit ett aplangt inlagg och sen bara forsvann det nar jag skulle publicera. fan. sant kan reta ihjal mig.

aja.

aaron kommer hem snart. och han ar arg. han skulle pa slayerkonsert och nar han kommer dit berattar dom att den ar flyttad tills imorrn. nice. ja ska nog fa honom pa battre humor.

Jag har upptackt youtube. Sakert den sista med att gora det men man kan ju for fan se vanner! och sunes jul!

aja nu ska jag se vanner.

btw sa fick jag jobbet pa topshop. Jag tror att det var klanningen som gjorde det.
borjar pa tisdag. hall tummarna for mig.

gonatt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha jag ibland har man tur. den är värd 4500:- så det är ju dumt att klaga :)
jag pratade med johanna på stan då sa hon att du fått jobbet =)
nja den 12e kan jag nog tyvärr inte gå ut. det är ju mitt i veckan, jobbar då. men vi får ta en fika iallafall. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback