Fattades bara det

nan har verkligen hackat mitt konto o tar ut pengar fran det. Som om det inte vore nog med att jag langtar hem sa in i helvete.

32674-11
i miss you like crazy sis.  salen 2005

12 december. da hander det. da ar det sis-reunion. javlar vilken fest. det ska bli galet kul. Sen kommer en liten kille o halsar pa mig den 17 ocksa. weeii.. han ska ta med mig pa en overaskning. sen efter det sa ar det bara en vecka kvar till mamma, pappa och varldens mest underbara sis kommer till london for att fira jul hela familjen i en etta i BOW. haha.. men fan va mysigt det ska bli.

nu satte det sig en gubbe brevid mig som luktar precis som han med skagg och jeansklader. Ni gamla 410kids vet vem jag pratar om. Han luktade fan over hela bussjaveln. och det gor den har typen ocksa

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHA STAAAMPEEE! han som inte kunde bestämma sig om han skulle gå på eller inte.. va tvungen o stå o stampa på stället ett tag först! haha

SNART ses vi igen :D ihih love ya


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback