Jag vill flytta

att flytta ihop tva stycken i en etta i bow var val inte det basta man kunde ha gjort. Sarskillt inte nar hyran ar sa dyr att jag inte kommer fa en spann over varje manad.

kanske inte var sa smart att flytta ihop med nan man knappt kanner. kollar pa londonsvenskar fefter ett alternativ. Grejen ar bara om man kan bryta lagenhetskontraktet sahar tidigt. hanna trodde att man kunde bryta det efter 6 manader. men ja star nog inte ut sa lange.

Jag vill ha en egen sang. jag vill kunna ha lampan tand pa mornarna nar jag ska kla pa mig. Jag vill ha min egen sang utan nagon som snarkar mig i nacken hela tiden. Jag hade sa brottom.. tankte inte. alls. fan vad jag ar dum i huvet. men men. ja ska losa det pa nat satt.
det finns massa billiga houseshares. jag vill bo i en av dom. ja gillar inte Bow. Maste snacka med Hanna ikvall.

Jag vill gora stora forandringar i mitt london liv. Nytt jobb och ny lagenhet. Hoppas det ar genomforbart.

nu ska jag ga. ingen johanna pa msn:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback