LON

idag far jag lon for forsta gangen pa tva manader. den sitter fint. Kommer iofs bara att racka till lagenheten och rakningarna. men iaf.

Hopp.. da borjar man pa nya jobbet imorrn da.. kanns apkonstigt. men jag hoppas att det blir bra. alla sager att det ska va ett coolt stalle att jobba pa.

hur sager man ifran om nan ber om ens telefonnummer? Utan att va otrevlig. haromdagen gav jag mitt till asjobbiga Ash. kunde liksom inte saga nej. som tur ar har han inte ringt annu.
johanna sager att man bara kan saga "Vad ska du med det till?, vi kanner ju inte ens varran.." kan man de?

Aaron och jag har haft varldens mysigaste helg. Har vart lite osaker pa vad jag vill med honom men det ar jag definitivt inte langre. Nar han kom hem fran slayerkonserten igar sa lag vi o kollade pa vanner och skrattade hela kvallen. Han tycker att jag ar sot nar jag sager fel.
Bara sa ni vet sa heter det inte Icebeer utan Polarbear.

Nu ska jag aka till banken och hamta mitt engelska bankkort.

Jag langtar fortfarande hem apmycket. Grater ganska ofta men det ar inte lika sorgilgt langre. Mer lyckograt over att jag har en sa underbar familj att sakna. Jag har en liten nedrakning i min kalender.
Till den tolfte december. det ar fan inte sa langt kvar.


Nu regnar det ute. Vad kan det betyda?

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHA troddedu att isbjörn hette ICEBEAR? hahaha snygging där! Typ som när jag frågade han från england som vi träffa i åre om nåt med björnar och sa Beard! hahha o han fatta inte va jag menade han hade ju för fan rakat sig imorse!!!

Postat av: Jonna

Du kan säga, " Du får mitt nummer, men jag tror att jag inte kommer svara!" Då ringer dom inte... :)

2006-11-22 @ 11:04:28
URL: http://jonnap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback