Nu ar goda rad dyra!

Okej, jag vet inte hur manga ni ar som laser det har men nan maste hjalpa mig. Dom ringde fran topshop igar och ville att jag skulle komma pa intervju pa torsdag.
Men det ar ingen vanlig javla intervju.

Hor har. Man ska ha med sig en sak, vad som helst, som man tycker representerar topshop. (inga tidningar klader, mobiler eller nat sant.) En sak. What? Jess och jag brainstormade lite men vi kom inte pa nat riktigt bra. sa hjalp mig nu for fan.

Ett annat problem ar att dresscoden ar current trend. Jag har ju liksom inte shoppat pa flera manader. men men. Man tager vad man haver.

Please HELP!

Kommentarer
Postat av: le cat

haha jag läste om en brud som tog med en gott och blandat påse. förklarade att det var svenskt godis..och det finns lixom något för alla i den. precis på top shop! fast den hade jag tänkte o köra på, haha.

Postat av: le cat igen

f.ö hon fick jobbet!

2006-11-13 @ 20:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback