Projekt

Mina kommande projekt ar foljande:
Hitta ett nytt jobb
Aka hem pa Johannas fodelsedag

Det forsta ar det ingen bradska med. Jag har ju ett jobb. Bara det att det ligger miles away! Och jag menar det verkligen. det ar inte ens london. Det ar Essex. I essex bor man om man misslyckats i livet. Om man blir gravid med en valdsam pojkvan nar man ar 15, knarkar gar i mjukisar varje dag och sa vidare. Inte sarskillt glam med andra ord.
Sa idag tog jag tag i saken och gav mig ut pa jakt. Men som den blyga svensk jag ar sa vagar jag inte ta for mig sa mycket.
MEN jag fick en intervju pa miss selfridge pa oxford street kl 14. Men dom intervjuvar ju hundratals. Men iaf.

Att jag vill aka hem pa johannas fodelsedag ar sjalvklart. Hur jag ska ha rad och hur jag ska fa ledigt fran jobbet ar inte lika sjalvklart. Men jag ska kampa. For nu gor det ont i halsen. Klumpen vaxer hela tiden.
Igar skulle jag och aaron ha en sista myskvall innan han akte till frankrike. Den blev inte sa mysig. Jag tjot som en stucken gris efter jag last
det har och da forstod jag att jag inte star ut mycket langre. Aaron fattar inte. Och han kan inte trosta mig. Fast han forsoker.

Men om jag for komma hem. Festa mig aprak pa otten och palace, traffa polarna och ginabrudarna, krama mamma och pappa. Och framforallt traffa johanna. sa kommer jag att klara det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback