skit

glomde nycklarna pa jobbet. mycket mycket bra.

jobbet ar kaos. vi blir ripped off. dom tar vara tider och nan heltid ar det inte tal om. 25 timmar nasta vecka. Pia fick 10. varan hyra ar apdyr. los den ekvationen.
jessica borjade grata idag. hon ar sa radd. radd att inte klara sig.
och allt ar charlottes fel. biatch!

men vi haller sammen.
pa tisdag ska jag och sara till en pub i Musswell hill som ar i en gammal kyrka. Aaron ska ocksa fa folja med. Mest for att jag ska sova hos honom. hihi.. Sara ar en helt javla underbar tjej. Hon fattar mig och jag fattar henne. 
Hon kanske kan bli mitt Johanna substitut. 

o sa ska vi till camden nan helg ocksa. mysipysi.
i helgen kommer soffan. weiiii.. som jag har langtat efter henne. 

imorrn ska jag och jess ut pa serios jobhunting.  jag vill ha jobb pa miss selfridge. eller H&M.

Kommentarer
Postat av: Johanna

DU SKA INTE HA NÅT JÄVLA JOHANNASUBSTITUT!

Postat av: Johanna

DU SKA INTE HA NÅT JÄVLA JOHANNASUBSTITUT!

2006-11-12 @ 20:00:12
URL: http://jaghamster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback