The good girl

Idag akte jag buss i 2 timmar for att komma till banken. (tunnelbana va tydligen for dyrt) nu har jag internetbankat lite och fatt reda pa att dom snor typ 150 spann av mig om jag ska skicka pengar over internet till mamma. sa jag ska skicka dom i ett hederligt brev. Maste bara vaxla nanstans. undra vart sant ar billigt? nan som vet?

iaf. jag har inte gjort av med en enda krona hittils igar och idag. Forutom pa buss. det ar mycket bra.
Jag har inte rokt pa tva dagar och jag ar inte ens sugen. kanske ar dags att sluta nu. bara unna mig en emellanat nar suget ar som varst.

sen har jag blivit medlem i biblioteket. och lanat en bok ist for att kopa den. O sa far man anvanda internet gratis tror jag. Mycket bra.

Fick £1000 i lon. bra jobbat tjejen. 13 000.

nu ska jag ta mig hemat.

Just idag ar jag stark, just idag mar jag bra. lala...
Nan mer an jag som kommer ihag Kenta, melodifestivalen 1980?
Cool kille.

Kommentarer
Postat av: Johanna

men vaffan skriv lite dååå!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback