Tjockis

drog pa mig mina favvo-baggy jeans fran H&M haromdagen. Turns out, inte sa baggy anymore. Fan. Har inte vagt mig sen ja kom hit men det maste typ va 5 kilo. attans.

Aaron hade just sonder mitt favvodiadem. Det svarta smala med en stor rosett pa. Jag borjade nastan grata. Han blev helt forstord.
Det var verkligen mitt favvo. Han sager att han ska laga det at mig. det kommer han inte klara. ja ska ta bort rosetten o satta dit den pa ett nytt..

ska pa intervjun imorrn.
wish me luck!

sov gott.

nu ska ja ata pepparkaksdeg

Kommentarer
Postat av: Johanna

amen bajsaaron haha det gillade ju jag också! turns out att jag inte kan låna det när du kommer hem heller då!!!! :( förresten så går jag omkring med diadem hela tiden nu för jag hatar min lugg.
Jag har huvudvärk och det går ont bakom örona. Men det är det värt för annars ser jag ut som en 10-månaders baby

Postat av: Johanna

ja vad säger du då patrik, tror du att det blir nån jul i år?
-jaaaa, det tror jag mycket!

2006-11-18 @ 18:14:09
URL: http://jaghamster.blogg.se
Postat av: Sofia

Grattis till jobbet!!

2006-11-19 @ 12:18:37
URL: http://sofiae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback