Va fan haller jag pa med?

Den senaste tiden har varit tuff. som fan.
jag har inga pengar. 2000 kronor som forsvinner ar inte vad jag behover just nu.

Jag tanker hela tiden pa min underbara familj som jag saknar sa att det gor ont i hela kroppen. Och vad lamnade jag dom for? att sitta i london och ha ont i magen for att pengarna inte ska racka. aka till essex varje dag? FAN. ar det verkligen vart det? jag vetifan langre. jag kanske inte ar cutout for storstadsliv. fan vet jag.
jag ska ge det nagra manader till. jag har ju trots allt bara vart har i tva mander. och har inte ens fatt min forsta lon an. inte betalat min forsta rakning, fatt min forsta engelska kompis. jag ska inte ge upp an.

jag ar lite ledsen for att aaron ar i frankrike ocksa. och for att jag kanske inte kan aka hem i december. satan.

har iaf fatt ett bankkonto idag. kan hamta upp kortet om 5-7 arbetsdagar. good.

nu ska ja hem en stund innan ja ska dra till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Markus

Om du behöver hjälp med pengar är det bara att höra av sig. Har du mitt nya nummer?

2006-11-07 @ 09:53:46
Postat av: johanna

HAHAHAHAHAHHAHAHHA STÖRSTA SKÄMTET I VÄRLDSHISTORIEN!!!

malin det blir bättre jag lovar dig det, klart det är jobbigt ibland men ge inte upp än som sagt. jag kommer ju snart också :D

Postat av: malin

jag vill inte ha dina pengar. svalter hellre

2006-11-08 @ 14:20:58
Postat av: Markus

Ok? Hoppas att det löser sig.

2006-11-08 @ 16:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback