full

jag ar full. lyssnar pa just d och mar kanon.

jag borjade grata forut. nar jag sag va sis hade skrivit om mig. fan
jhon maste komma hit snart annars dor jag.

min chef is the shit. charlotte.

have aniother cocktail woman
this is not about cocktails, its about basic human decency!

it was just wrong!
alecs kraftskiva! jag var jobbig.

johanna. jag alskar dig.

snart kanske jimmy kommer. weird.

nu ska jag mysa lite med aaron.
och jag ar inte acklig for det. bara mansklig. for alla borde vilja mysa med han.

chrille kommer 15 dec
weii

Kommentarer
Postat av: erik

härligt att vara full, allt känns så rätt!

2006-10-15 @ 00:44:29
Postat av: Anonym

Du är visst äcklig, jävligt äcklig. Du byter ju kille hela tiden. Hur mår du??

2006-10-16 @ 09:53:26
Postat av: Johanna

hahah låt honom hålla på sis, det spelar ju ingen roll! Jag älskar dig gumman :) kommer snart pussipussigullgull


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback