Grat

Jag grater varje dag nar jag gar till och fran taget. Ibland nagra ganger pa dagen. Anledningen heter hemlangtan.
Latarna pa mp3n gor mig pamind om en annan varld. En enkel och bekymmersfri tillvaro i norrkoping.
I morse var det whiter shade of pale som gjorde det.
Dagen innan var det nar johanna rakade saga vi ses snart ist for vi hors snart.

Men allt ar inte skit. Jag har mycket kul ocksa. Valdigt mycket. Men vissa dagar ar tuffare an andra.
Som dagar da man far ett vykort som en liten mamma och pappa har skickat fran sin honeymoon i Usa.

"Jag har traffat Marilyn Monroe och mamma har blivit biten av Dracula."

Hihi soot.
HAN HAR VAL EN SPECIELL SPECIELL  STORNING.

Igar skramde Steve livet ur mig och Hanna.

Kommentarer
Postat av: johanna

oh gumman! kom heeem! snälla kan inte du komma på min födelsedag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback