Saknar bloggen

Fan vad jag saknar min blogg. Men har i london sa finns inte internet tillgangligt sa mycket for mig. FAN

Idag hade vi grand opening pa bikbok lakeside! Shit va kul.
Jobbar med svenska tjejer och norske jenter. Dritgoj. Vi pratar norsk-svenska.

skulle kunna skriva mil om mitt underbara liv har. Hur hanna lagar asgod mat till mig, hur jag och steve sitter uppe och pratar hela natten.
Hur jag och Aaron myser i camden. Men det tar for lang tid att skriva allt. Och en javla liten sammanfattning beskriver ingenting. Fan. Jag vill ju beratta!

Nu ska jag sova. Sover hos Jess inatt. Med Aaron. Fuck va jag gillar han.

Sov gott, gott folk.

saknar er alla.
snart kanske orta kommer hit. Skoj.

puss

Kommentarer
Postat av: Malin Hedberg

Har du täffat en kille?? Det var ju jävligt oväntat. Du byter ju för fan jämt. Äckligt.

2006-10-13 @ 10:32:41
Postat av: johanna

hahaha man ju INTE gissa vem den där kommer ifrån. Psyket host! saknar dig gumman :(

Postat av: malin

pathetic! haha.. jag ar kar och ingen kan fa mig pa andra tankar!

2006-10-14 @ 22:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback