1000-besökare-jubileum

Idag gick min lilla blogg över 1000 unika IP-adresser strecket. Stört.

Det är säkert inte mycket. Men på ett eller annat sätt så har över 1000 personer hittat till min lilla dagbok. Tänk vad man kan påverka då. Nå ut till så många.

Och tänk vad man kan lära sig. Eller få tips eller stöd. Av folk man aldrig träffat och troligen aldrig kommer att träffa.

Det är stört.

Tänk om nån hade sagt det till min pappa när han var ung. Tänk om man hade sagt till 20-åriga Göka med axellångt hår, att om ca 25 år kommer din dotter Malin sitta i en fotölj med en liten dator i knät och prata med en kompis som bor i canada. Och en i spanien. Och i London.

Då hade han skrattat. Skruvat lite på förstärkaren och spelat Lonely Lonley.

Kommentarer
Postat av: Erik

Malin!
Det är bra! Sorry att göra dig ledsen, jag kollar varje deg med ny IP-adress och dessutom har jag träffat dig.
Men du är skön! Jag kollar ibland, det är skoj!
/E

2006-09-06 @ 23:44:37
Postat av: malin

Men ialla fall:)

Postat av: Erik

Absolut!

2006-09-07 @ 22:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback