Favoriter.

Bloggar som jag följer dagligen.

Fishy  såklart. Men han var bättre förr måste jag säga. Innan han visste att ALLA läste. För man är inte lika öppen när man vet att mamma, exet och alla andra man känner läser.

Engla egentligen tycker jag att hon är lite nördig. Klubben för inbördes beundran typ. Men man kan också få mycket inspiration och tips. Fina bilder o så. Hon är ju söt engla.

Eleonore här är modet väldigt seriöst men jag gillar henne och hon har väldigt ofta rätt när det gäller mode.

Sis hon skriver för roligt hon. För vi tänker likadant.

Cattis hon skriver det hon känner för och skiter i vem som läser eller tar illa upp.

Idaho, Emma och Sandra... så att jag vet vad som händer med mina friends.

Sen har jag ju alltid Tjuvlyssnat... det kan verkligen göra min dag.

Men som det ser ut nu behöver jag fler sidor och bloggar att följa. Ge mig tips.


Kommentarer
Postat av: Cattis

HEEJ!
citronmuffin.blogspot.com är en av min dagliga, den är bra.

Postat av: slem

minmikro.info är asbra! men jag måste motvilligt erkänna att min egen blogg är typ den bästa jag har läst..

2006-09-05 @ 13:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback