Ibland blir det bara for mycket for mig..

Sitter pa ett Internet cafe. Kopte headphones till min MP3 idag. Dom ar rosa.

Plotsligt kommer Freddies skona stamma in i mina oron. Bohemian Rapshody. Fuck it. Det maste vara den basta laten som nagonsin har gjorts. Alskar den lika mycket varje gang.

En annan sak gor just den laten speciell. Det ar min och Johannas lat. Den tar mig tillbaka till en eftermiddag i kohagen. En dag i juni. Revbensspjall, kanelbullar och Queen. Kan det bli battre?

Eller alla varma sommarkvallar nar vi akte till Gransjonas och badade. Och skrek den har underbara lilla sangen nar vi tog min perla till aby.

ibland blir det bara for mycket for mig.

Kommentarer
Postat av: Ida

Är det kanske så att du kom på min namnsdag en dag för sent och därför ljög om att du skickade ett sms!? För jag fick inget.. Men tack ändå! Blir det fest nästa vecka eller? Saknar dig

2006-09-15 @ 22:50:34
Postat av: slem

jag är helt med på att utse den till världens coolaste låt.. du borde se musikalen "we will rock you" i london.. det är bara queenlåtar och den är helt jävla magnifik.. nästan ett måste helt enkelt.. hoppas att allt är bra, och snart ses vi.. fest då?

Postat av: Johanna

MALIN KOM HEEEEM!

2006-09-17 @ 14:21:41
URL: http://jaghamster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback