Jag har ju talangerna, men fel talanger...

Som jag skrivit förut så är jag inte helt värdelös. Jag är grym på vissa saker.
Att tjata till exempel. Det har jag fått efter mamma.

Alla mammor tjatar men jag säger er en sak. Försök bo med min mamma en månad. Ni skulle gå apeshit (sis och mitt nya favvouttryck).
- Har du växlat pengar?
- Nee ska göra de imorrn.

5 min senare.
- Det är ju bra om du växlar pengar imorrn.
- Ja, jag sa ju att ja skulle de.

Ytterligare 5 min.
- Det är ju bra om allt är fixat. Med banken.. och växla pengar o så..
- JAAAAAAAA

Helt sjukt. Jag är Malin Hedberg och är 20 år. Jag får rösta, sitta i fängelse, köra bil, dricka sprit. Och allt detta klarar jag. Och mamma vill mig väl. Men jag måste få försöka själv. Annars kommer jag alltid att glömma saker som jag inte blivit påmind om sjuttioelva gånger.

Kan själv. Jag är tre år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback