Lonely in London

Jes och Leon ar pa sjukan sa jag ar lite sjalv nu. Men det ar skont ocksa. Igar var vi ute och festade och tog farval av Susie som aker tillbaka till Tysklandet efter 3 ar har i London. Hon grat hela kvallen och jag forsokte trosta henne sa gott det gick.

Sa va vi och letade efter en lagenhet. Men det ar fan inte latt att hitta nat. Vi vill ha en tvaa eller trea.  Som vi ska dela med Aaron.. Han ar helbra sa det kommer nog att bli kanon.

Har inte lagat nan mat an.. men ja ater mat mamma.. ja lovar.
Igar at jag lax och kraftwrap. HELVETE va gott det var.

Haller pa o forsoker fixa sa att mitt engelska simkort funkar snart. Min rakning kommer bli dyngadyr. ihh.. men men. What to do?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback