Lyckad utekvall

Igar va jag och Lina pa en jattemysig pub i Leicester Square.. bara satt och pratade i ett par timmar.. duktigt trevligt.
Sen gick vi ner och hamtade Jess efter jobbet och akte hem til vart lilla rum..

Jag ringde till Pappa igar. Han trodde att jag var pa tunnelbanan, i sjalva  verket lag jag i sangen.. men man kan tro att vi bor pa tunnelbanan. Tagen aker forbi tio meter nedanfor varat fonster en gang varranan minut. Helt stort att vi kan sova overhuvudtaget.. men det gar bra.

Snart ska jag aka in till stan och kaka lunch med Jess. Sen ska jag ge mig ut pa aventyr.. Ska leta upp
Absolute Vintage och se efter om de har nagra snygga stovlar till moi. Hoppas daru.

Hatar att det inte finns dom dar bokstaverna med prickar over. Forbannade skit.


Kommentarer
Postat av: Ida

Bara så att du vet så går det att få å, ä och ö.. Om du går in någonstans där uppe när du skriver nytt inlägg så finns det.. Skitjobbigt, men ändå.. Skönt att du har det bra! Puss o kram

2006-09-13 @ 16:30:29
Postat av: Anonym

Håll in vänster alt sedan höger shift så har jag förmig att det ska funka :)

2006-09-14 @ 21:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback