Mind the gap between the train and the platform

Allt ar sa javla overtydligt har. Bra iofs. Men ganska annoying.
Jag ska pa date med Aaron pa sondag. Han ska ta mig till nat fint stalle. Hollywood planet.
Cutie.
Igar va jag full och jobbig. Vi va ju tvungna att fira hannas tryal pa fredag. Nu ar det egentligen bara en lagenhet som fattas.

Hanna o ja ska bli roomies. Hon ar underbar. Hon masserar mina axlar och sager att jag inte alls var jobbig igar, inte klangig alls.
Och nar jag kom tva timmar forsent nar jag skulle mota henne sa forlat hon mig direkt. Gorgeous!

Tony fran albanien messa mig. haha. You wish!

Nu ska jag ga hem. Kanske ga forbi ali babas o kaka en quarter pounder with cheese. Godaste burgaren ja nansin har atit. Kommer sakna den nar ja flyttar.
Hanna och jag ska fira jul ihop. Laga mat och byta paket. Nan som har kalle pa band? Blir liksom inte samma sak utan kalle.

DET TAR JA OCKSA!
Jag vet inte men jag tror att det kallas valsverk.
Snickeriet imorn? Hell yeah.

Leon sager att jag alskar honom. Det gor jag. Och jag sager att han alskar mig. Det gor han.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback