SOLD

Antligen sa har jag blivit av med min javulskt jobbiga telefonjavel. Hoppas Martin i malmo bli nojd med den.
Pappa kopte samsungtelefonen till mig genom sitt foretag. Hej da, momsen. Nar pappa skulle betala telefonen tog de hans namn.
Hedberg? Vad heter dina dottrar?
Malin o Johanna?!
Okej da far du den for 1995 och sa drar ja av momsen. Sa 1600 blir bra.

Weii.. Peter is the shit. Nu langtar jag efter den. Ska pussa den nar ja far den. hihi..


Ses snart fuckers. Nu ska jag till Midas o kaka med Jess, och ikvall kanske ja ska traffa Sen fran Callaghans.

Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej malin! Kul att du har så det så bra i London. Undrar en sak... skulle du komma hem nu i veckan? Och till Öre?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback