Studenten



Hade inget att göra nyss och fick syn på min gamla studentmössa. Var tvungen att prova den på. Men det var lättare sagt än gjort. Tydligen har mitt huvud växt en del sen jag tog studenten förra året.

Började nästan gråta när jag såg allt fint alla i klassen skrev om mig. Men det som rör mig mest, är det som Tony har skrivit.
Varför vet jag inte. Men det känns. Bra.


32674-39

"Tjejen med det största leendet"
/ Tony


Det är över nu tjejer. Men jag kommer ihåg alla dagar med er. Ni fick mig att vilja gå till skolan. För även om vi var lite nördiga med vårat Yatzy så hade vi så sjukt kul.
Och jag är glad att jag träffade er.

Tackar.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har så rätt malin... vi hade sjukt kul :) Lycka till i London nu. Du får höra av dig och berätta hur det går för dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback