Tampax



Tampongerna har ar javligt smarta. Dom har som en plastgrej som man kor upp i apparaten och sen skjuter man upp den som en spruta. Javligt fiffigt.

For hur javligt trevligt ar det egentligen att stoppa upp fingrarna i muttan ett par ganger om dagen? Och jag kan erkanna att min handtvattning pa toan ar ganska halvhjartad.

Idag kanner jag mig som en riktig knockout. Jag har duschat (till och med tvattat haret), och det ar ju inte varje dag:) Massa smink, snygga klader och mina nya stovlar.  Inget kan stoppa mig nu.

Jag fattar inte hur latt allt gar for mig har. Har inte ens behovt anvanda mina CVn som ja kampade med.
Jag har heltidsjobb. Manga nya kompisar. Pengar sa jag klarar mig ett tag till. FAN vad glad jag ar att jag tog steget.


Kommentarer
Postat av: Johanna

ta stövlarna på dig när du åker hem så jag får se dom! :)
haha äckelpotta som inte tvättar händerna! esh kommer det inget kiss på dom så behöver man väl inte tvätta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback