Uppdatering Tack!

Jag läser mina favvobloggar flera gånger om dagen. Men det behövs mer postningar. Jag har blivit beroende.
Det är så kul att läsa om andra människor och vad dom känner och tycker. En del bloggare har blivit som kompisar..
Sis och jag på stan.
- Den här va snygg.
- Den har
engla.

Tänk när inte internet fanns. Vad svårt det måste vara att hålla kontakten med någon långt bort. Eller få veta jättesnabbt vad det kostar att bo på ishotellet i Jukkasjärvi. Helt sjukt vad internet är bra.
En kille påstod att internet var en fluga som folk skulle tröttna på. Tji fick han.

För internet kan vara den bästa uppfinningen. Och mobiltelefonen. Kanke att hjulet kan kvala.

Men som sagt. Uppdatera mera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback