Valvaka

Hade inte en tanke pa att det var valvaka idag. Men det ar det. Sa har sitter jag i London och haller tummarna for Reinfeld och alliansen.

For nu far det fan vara nog. Hoja massa javla bidrag. Va fan ska de tjana till? Idiot!

Jag kopte Djavulen bar prada och lite andra dvd-filmer av en kines pa gatan idag. Sa ja har nat att gora imorrn. London is fucking great.

Ar man trott pa London, sa ar man trott pa livet som Wikllund sa.

Forresten sa bugga jag och Aaron igar. Och jag ska lara honom att aka brada. sa desa.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas också på maktskifte

Postat av: Anna

Jag tycker du ska ta det jävligt lungt när du säger så om bidragen! tycker du att det är rätt att människor som av olika anledningar behöver dessa bidrag för att överleva vardagen ska hamna i skiten nu?! majoriteten av bidragstagarna har det inte som de har det för att de tycker det är kul!

2006-09-17 @ 22:35:42
Postat av: Anonym

jag håller med dig. jobb är bättre än bidrag.

2006-09-17 @ 22:39:46
Postat av: Malin

Anna: Jag vill inte att nan ska sitta i skiten. Men de som gar pa bidrag idag har sa att de klarar sig. Kan man jobba sa ska man fan gora det. Jag vagrar betala hoga skatter for att andra ska aka snalskjuts pa mig nar jag jobbar hacken av mig. Sen ar det en annan sak om man inte kan jobba av olika skal. Da ska man givetvis fa en rimlig ersattning. Hoppas att alliansen tar vara pa den har chansen och reder upp Sverige.

2006-09-18 @ 13:25:52
URL: http://www.tartini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback