Workout.

Lollo ville ha med mig till Friskis och efter igår med svullande och Tv-tittande så kände jag mig i stort sett tvingad. Så nu är det dömt.

För det första så gillar jag inte friskis nya lokaler med stora fönster in till gymmet där de snygga killarna sitter och hångarvar åt flickor som jag.
För jag ser helt dum i huvudet ut. Det vet jag. För dom har stora speglar också. Det hämmar mig. FAN. Vad bryr jag mig för? Jag tränar väl för min skull? Eller?

Skitsamma. Nu åker jag. Jag tar bilen. Jag är för lat för att cykla.
Precis som pappa gjorde när vi bodde i svärtinge. Tog bilen till el-ljusspåret. Det var max 1 km dit. HAHA

see ya

Kommentarer
Postat av: Erik

Va fan!
Inte visste jag att du bott i Svartbyn, var??

2006-09-06 @ 23:47:44
Postat av: malin

Joråsatte... i övre vetty.. på gamlalandsvägen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback