En onsdagkvall i London

Forra onsdagen skulle jag traffa Jess efter jobbet. Vi gick till en mysig uteservering och bestallde in en flaska vin. Ute pa gatan star en rastagubbe och spelar reagge(?) musik. Efter ett tag borjar ett par att dansa brevid gubben. 10 minuter senare ar hela gagatan full av dansande manniskor som sjunger med i "no women, no cry". Onskar jag kunde lagga upp filmen.
Sen bestallde vi en flaska till, drack upp den och tog en springnota. Det var spannande.

Igar nar jag gick hem fran jobbet stod en man och spelade saxofon.

Och Aaron och jag ska pa marknader i helgen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den filmen skulle jag vilja se!

Postat av: ida

ni lever farligt där, springnota och allt :)

2007-04-05 @ 18:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback