Glad pask fran ett underbart London

I morse nar jag vaknade fick jag ett kort av Aaron. Med en ledtrad i. Tjugo lappar senare hittade jag mitt paskagg. Han ar helt underbar min kille.

Sen var det dags for avfard till Regents park for picknick. Brieost, kek, kaviar allt man kan tanka sig hade han kopt. Efter det akte vi pa batrace i Putney med Petey. Eftersom aaron och jag ar lite slow sa missa vi sjalva racet men vi satt och at hamburgare vid floden bland alla fulla och glada manniskor och det var ju ocksa ganska mysigt.

Sen var det dags for hemfard.. direkt till blockbusters och hyrde tre filmer. Nu ligger han har och sussar brevid mig.
Det har varit en helt underbar dag och jag hade inte kunnat fa en battre pask. Lika bra pa landet kanske.
London ar anda himla fantastiskt. Det finns ALLTID nagot skoj att gora. Som karnevalen varje dag.. haha..



And that my friends. Is why Im staying in London.


Kommentarer
Postat av: Ida

du, i nkpg kan man faktiskt ha picknick på himpafältet och titta på turkar som leker lekar.. det du!

2007-04-10 @ 21:54:03
Postat av: Ida

du, i nkpg kan man faktiskt ha picknick på himpafältet och titta på turkar som leker lekar.. det du!

2007-04-10 @ 21:54:37
Postat av: johanna

SAKNAR DIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback