Im way to classy to tell you how much they were, but 350 pounds is alot of money.

Jag har vart lite irriterad pa erron den senaste veckan. Det har jag minsann visat honom. Jag bara blanger om han fragar nat. Sager nothing och rycker pa axlarna nar han fragar vad det ar. Mycket beror nog pa att jag snart ska borja pa dom stora vita pillrena pa kartan om ni forstar va ja menar.

Men nu ar vi sams. Var sommarsituation ar lite halvjobbig. Aaron maste namligen aka till NZ ett tag for att ansoka om sitt visa. Han vill att jag ska folja med. Sahar tanker jag.

NZ vill man ju aka till, men pa vintertid nar det ar sommar pa bjorko?
Jessica och jag kommer bada att vara lediga. Vi skulle kunna aka till Norge, ga till tradgarn och aka o bada i sjoar.
Jag ar ju inte direkt rik heller.. En biljett till Nya Zeeland ar inte direkt gratis. Samtidigt som jag vill se hans land och var han kommer ifran. Och traffa alla hans vanner naturligtvis.

Har inte bestamt mig annu och jag kanner mig helt splittrad. Vill gora bade och. Men det gar ju inte. Men NZ finns ju kvar.. 

aja sa ligger det till iaf.

Inte for att ni fragade men iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback