Ja sa ha nian..

eftersom jag drack vin for mina allra sista pengar pa saras fodelsedag sa ska jag ha med mig matlada idag igen. Det  ar duktigt tycker jag. Inte for att jag har nat val men iaf:) Men imorrn ar det loningsdags. Och den har manaden maste jag verkligen halla i pengarna. Verkligen.
Jag langtar  till landet. O johannas bilder gjorde det ju inte direkt lattare. Jag vill ligga pa bryggan men solen i ogonen och lasa en hant extra. Sen kommer mormor ner till bryggan med for stark saft och sockerkaka. Nar det borjar bli eftermiddag spelar vi fia med knuff i hammocken.

Sen blir det troligtvis grillning och vin. Vitt vin i 3liters kartong. Mamma och jag tar ett kvallsdopp. Sa spelar vi kort hela natten tills pappa somnar vid bordet.

Nasta dag aker vi nog in till ICA i arkosund och koper glass och nya se och hor.

Det dar stallet ar mitt paradis. Sa bekymmersfritt. Sa underbart. pappsen

Kommentarer
Postat av: Farsan

Sen när det blir tidig morgon så går jag och tömmer toan (mysigt)..........
Jag är inte säker........men jag tror det kallas valsverk.

2007-04-26 @ 20:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback