Jag hade det inte latt inte

Nar jag va liten sa fick jag inte valja klader sjalv. Hade jag fatt det hade jag nog gatt runt i jeans och tisha och ruffsigt har hela tiden men eftersom mamma valde mina klader hade jag oftast blommigt och flator.
En gang kopte hon ett par skitfula sandaler till mig. Bruna i i skinn med tusen remmar och spannen. Jag riktigt skamdes nar jag gick till skolan.

Som om inte det vore nog sa hade vi lekdag i skolan den dagen. En av lekarna var att man skulle skjuta en boll genom en rockring som hangde fran fotbollsmalet. Men eftersom jag hade sa fula sandaler vagrade jag att skjuta. For att da skulle ju alla se hur fula mina skor va.
Sen hatade resten av laget mig for att vi missade poang.


Nar jag kom hem sa jag till mamma att sandalerna var for sma sa att ja aldrig mer skulle behova ta pa mig dom.


JAG HAR FAN INTE HAFT DET LATT

Kommentarer
Postat av: Farsan

Men du var söt i dom i alla fall hälsn. PAPPA

2007-04-13 @ 22:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback