KMTS @ 214

Mer information om Kate Moss grejen har inkommit. Jamie sager att om vi snackar kandisar sa kommer inte Kate Moss komma i narheten av vilka som kommer pa mandag. (skryt)

Pa onsdag morgon maste vi vara pa alerten igen for da kommer varldspressen till Topshop for att skriva om det. Vi maste halla fint pa golvet sa att det ser bra ut i TV sager Jamie.

Jag kom pa mig sjalv med att jamfora detta med nar Rolf pa centrumledningen skulle nyinviga Lindens kopcentrum. Vi fick hattar och en for stor gron tisha som det stog "Nu kastar vi loss" pa. Javligt hippt. Inte tal om nan varldspress dar inte. NT pa sin hojd som skrev nagra rader om kalaset. Det var skitkul iofs och efterfesten pa Harrys var annu kulare. Men inte riktigt pa samma niva som det har. Ska bli saaa javla kul att fa vara med om det har.

Och sa skulle jag bara saga att aven om Topshop Oxford Circus ar den storsta kladbutiken i varlden sa ar det som ett javla dagis. Haromdagen var jag pa Focus training och det later ju seriost. Det var i stort satt att leka affar. Jag lekte butiksbitrade och en tjej fran topman lekte min kund. O sa va de tre bossar som glodde pa oss. Det tog en timme av arbetsdagen.

Sen pa motet hade vi "energizer". Ett stycke ballong som skulle skickas runt i en ring utan att anvanda armar. Som att vara pa en av ottens forfester. typ.
Nar vi fick vara bonusar fick vi rita en teckning pa morgonmotet som skulle forestalla vad vi skulle lagga pengarna pa. Haha..


Nar man inte orkar jobba sitter man pa lagret och dricker vatten och snackar skit tills chefen kommer och sager at en att gora det man ska. Da brukar jag ga ner o snacka lite med Sara. Sen kollar ja lite pa skor.

Orka lasa allt de har da.. men ja behover skriva av mig lite..

Igar hade vi "Paydayfriday" fest. Det betyder loning och da gar tammefan hela topshop ut. Kul som fan var det. Underbara workmates. Nya Kevin ar for gullig. Nasta helg ska vi pa skoldisco. Inte sa lamt som de later. Det gar ut pa att man aker till Hammersmith utkladd till porrig skolunge. (Kort kjol, knastrumpor, skjorta, hogklackat, slips och glasogon.) Ska bli skoj som bara den.

Grattis till er som orkade lasa klart. hahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback